• 10 sierpnia 2022

Najlepsze programy na świeżym powietrzu w letnim sezonie fitness

Wygląda na to, że lato wreszcie do nas wróciło. Oznacza to, że z hal zamkniętych klubów fitness można przenieść się do parków i na skarpy. Nordic walking, pętle TRX, trening funkcjonalny, trening siłowy w basenie i na torze przeszkód oraz programy na świeżym powietrzu to jedne z przyjemnych i satysfakcjonujących elementów letniego planu fitness.

Klasa światowa

World Class oferuje drużynowe treningi nordic walking. W ciągu ostatnich kilku lat ten rodzaj ćwiczeń na świeżym powietrzu stał się niezwykle popularny, a liczba jego zwolenników stale rośnie. Nie jest to zaskakujące: nawet w stosunkowo krótkim czasie trwania treningu, około 45 minut, można pracować nad głównymi grupami mięśni i aktywować metabolizm. Regularne ćwiczenia mogą pomóc w zrzuceniu kilku zbędnych kilogramów (można stracić nawet więcej, jeśli połączy się nordic walking z dietą), ujędrnieniu ud i osłabieniu mięśni ramion. worldclass.ru

Zdjęcie: World Class Press Service Zajęcia Nordic Walking w World Class

Crocus Fitness Studio

Na początku września zostanie otwarty nowy klub fitness klasy premium - Crocus Fitness Studio. Ale już teraz każdy, kto kupi kartę klubową w przedsprzedaży, ma automatycznie bezpłatny dostęp do wszystkich zajęć i terenów na świeżym powietrzu. Harmonogram zajęć na świeżym powietrzu jest imponujący - programy Les Mills New Zealand, autorski Run Up & Jeep - pokonywanie toru przeszkód w sektorze Jeep Territory, zajęcia fitness Aquaflat na tratwach w otwartym basenie, które pomogą lepiej trzymać się latem na surfingu lub desce do paddleboardingu, uwielbianego przez hollywoodzkie gwiazdy. Lokalizacja klubu jest również idealna do prowadzenia zajęć jogi lub pilatesu - widok na rzekę Moskwę jest naprawdę spokojny. ** 66 km Obwodnica Moskwy, Shore House Yacht Club, tel.: (495) 236 1100**.

Zdjęcie: Crocus Fitness Studio Serwis prasowy Tereny zewnętrzne klubu fitness Crocus Fitness Studio

Fitness Junkie w Parku Krasnaja Presnya

Jeszcze w maju studio treningu funkcjonalnego Fitness Junkie planowało uruchomienie bezpłatnych zajęć TRX z elementami boksu w parku Krasnaya Presnya. Na przeszkodzie stanęła pogoda. Najprawdopodobniej w najbliższej przyszłości zajęcia będą odbywać się w niedziele od godz. 13.00. Ćwiczenia z wykorzystaniem TRX są dobre, ponieważ pozwalają pracować nad głębokimi mięśniami rdzenia, co nie jest łatwe do osiągnięcia podczas zwykłych zajęć (z wyjątkiem treningu równowagi, np. z wykorzystaniem ruchomego rdzenia lub bosu). Techniki bokserskie są świetne do wzmacniania pleców i ramion - te części ciała z definicji powinny być w lecie w porządku - lekkie koszulki, T-shirty i sukienki sugerują doskonałą formę fizyczną. 5, ul.

X-Fit Monarcha

Jeśli postępy w szkoleniu nie są już widoczne, coś musi się zmienić. Zamiast monotonnego joggingu na bieżni, który nie przynosi ani radości, ani korzyści, oraz wyczerpującego podnoszenia ciężarów, możesz spróbować treningu funkcjonalnego. Na przykład klub fitness X-Fit Monarch oferuje trening funkcjonalny w formie zajęć na świeżym powietrzu zaprojektowanych przez Ruslana Panova i Olega Zhalobę. Program Genius Body pozwala na podjęcie kompleksowych działań na mięśnie, stawy i kręgosłup. W rezultacie organizm "uczy się" prawidłowo reagować na aktywność fizyczną, co pozwala zwiększyć efektywność ćwiczeń i osiągnąć zamierzone rezultaty. 31 A Leningradsky Prospekt, tel.: (495) 232 4022

Zdjęcie: Serwis prasowy X-Fit Ruslan Panov, ekspert i koordynator programów grupowych w federalnej sieci klubów fitness X-Fit

JAK PRAWIDŁOWO WYPOSAŻYĆ I TRENOWAĆ W TERENIE OTWARTYM

Ruslan Panov,

ekspert i koordynator programów grupowych w federalnej sieci klubów fitness X-Fit, podzielił się swoimi radami z Umagazine.ru.

Buty powinny być dobrane z twardą, ale dobrze amortyzowaną podeszwą, aby zmniejszyć obciążenie stawów wstrząsami. Amortyzacja stawu skokowego powinna być wysoka, aby utrzymać go w miejscu i zapobiec zwichnięciom, na które nikt nie jest odporny.

2) Topy powinny być wykonane z nowoczesnych tkanin syntetycznych i bawełny. Zwykła bawełna nie jest w stanie odprowadzać wilgoci; przemoknie i pozostanie mokra, co może doprowadzić do hipotermii przepracowanego organizmu.

3.Ilość ćwiczeń na świeżym powietrzu w Twoim tygodniowym planie fitness może być ograniczona tylko Twoim zaangażowaniem i wolnym czasem. W takim przypadku należy rozważyć stosunek obciążenia i zapewnić czas na regenerację mięśni. Jeśli są przepracowani, nie odbierają prawidłowo obciążeń i staje się to dla nich nieefektywne i traumatyczne.

4. Aby trening był skuteczny, można np. 2-3 razy w tygodniu trenować z wykorzystaniem treningu interwałowego, joggingu, pętli TRX, a także 2-3 razy w tygodniu włączyć zajęcia regeneracyjne, takie jak stretching, joga, taniec, tai chi.

5.Aktywność na świeżym powietrzu można połączyć z treningiem na siłowni. Nie należy ich jednak traktować jako pełnowartościowego zamiennika treningu z trenerem lub zajęć z ciężarami na siłowni. Nie jest to zły dodatek, który pozwala zachować zamiłowanie do fitnessu i nie wypalić się.


Share :

Może Cię zainteresować

Trendy urodowe: blond z odrostami

Miley Cyrus Nie spiesz się z wizytą u kolorysty, jeśli zauważysz, że u nasady włosów pojawił się naturalny...