Angelina Jolie w kampanii reklamowej nowej wersji zapachu Mon Guerlain
Mon Guerlain i Angelina Jolie wydają się być całkowicie nierozłączni. Tym razem aktorka prezentuje nową wersję zapachu - wodę toaletową, uosabiającą kobiecość i zmysłowość dzięki nutom śmiałego jaśminu, lawendy i ciepłej tahitańskiej wanilii. Jednak wyjątkowość tej kompozycji podkreśla teraz nowy składnik: orzeźwiająca mandarynka.
Głównym przesłaniem tego zapachu jest wewnętrzna kobieca siła w zmysłowej, delikatnej otoczce. A Jolie występuje tu jako współczesna Wonder Woman, tyle że zamiast zbroi - latająca suknia, a zamiast broni - uśmiech.
"Nie ma nic bardziej pociągającego niż bycie całkowicie sobą. Wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, widząc, że piękno kobiety to jej dusza" - uważa Angelina. Aktorka dodaje również, że kobieta jest największą siłą na świecie: "Kobiety zawsze dużo robiły i są gotowe robić jeszcze więcej. Ale jednocześnie nie można zapominać o sobie".